Een eigen relatiemagazine?

Relatiemedia (of custom media) hebben zich bewezen als effectief middel om vertrouwen te winnen en aan loyaliteit te bouwen. Uit landelijk onderzoek van Bart Kleijn van MediaTest blijkt dat custom media goed worden gelezen. Enkele cijfers: 72 procent van de ontvangers van een relatiemagazine ziet het blad in, de gemiddelde leestijd is 20 minuten en maar liefst 43 procent van de ontvangers onderneemt actie.

Magenta wordt steeds vaker gevraagd om dit soort media te ontwikkelen, van doelstelling tot concept, bladformule en vormgeving. Zo ontwikkelden we in 2012 voor de Nederlandse Expert Groep een spiksplinternieuw consumententijdschrift, zorgden we voor een nieuw sausje over het jaarverslag en bedachten we een nieuw concept voor het bestaande personeelsmagazine. Voor Telecombinatie maken we al jaren een gewaardeerd vaktijdschrift voor haar zakelijke dealers.

Nieuwsgierig wat relatiemedia voor uw organisatie kunnen doen? Neem dan contact op met Joost Heessels:
T 024 34 54 150

 

                                                             

Nieuw ontwikkeld consumententijdschrift
(klik hier voor digitale versie)

Nieuw ontwikkeld personeelsmagazine
(inhoud magazine alleen voor intern gebruik)

Vaktijdschrift voor zakelijk dealers Telecombinatie
(inhoud magazine alleen voor intern gebruik)